Strömvallen 1923-2015

Behöver du reklam i Jönköping?

 

SkyBlues heter Gefle IF:s supporterklubb som tidigare har huserat på den här webbadressen. Idag finner du information om SkyBlues här, på Gefle IF:s egen hemsida.

 

 

 

Denna blogg är inte längre direkt relaterad till SkyBlues eller Gefle IF utan handlar om sport i största allmänhet och om fotboll i synnehet. Vi åker på nostalgitrippar från förr och kommenterar stora sporthändelser i nutid. Det finns få saker som förenar människor som sport och idrott och gemenskap, tolerans och förståelse är saker som bör främjas och lyftas i världen. I idrottens värld suddas gränser ut - alla blickar vi upp mot samma blåa himmel...

Är detta en av världens mest välkända grafiska profiler? Vad tror du? De flesta i USA, Kina, Afrika och Europa lär veta att Volvo är en bil. De kanske dessutom förknippar den med en bra bil också, kanske till och med en bil med hög kvalitet? Eller vad tror du de associerar denna logotyp med? Jag skulle tro att de flesta förknippar Volvos logotyp med kvalitet, hållbarhet och klass. Om fallet är så, är det precis vad Volvo fabriken önskar sig mest av allt. De har en lyckad grafisk profil, det är bara att gratulera.

Tross kan hjälpa till med en lika lyckad profil

Tross är en reklambyrå i Jönköping som kan hjälpa till med en lika bra skylt som Volvo. Det är ju så att detta med grafiska profiler går åt båda hållen. Det är samtidigt så att produkten fyller den grafiska profilen med ett innehåll. Det är i två lägen en grafiskt profil blir lyckad, men eftersom din produkt, eller tjänst ju är världens bästa laddar ju din produkt den grafiska profilen med bara positiva saker. Hur din grafiska profil borde se ut, kan Tross hjälpa dig med. De har hjälpt allt från små till stora företag i Jönköpings trakten.

Tross hjälper till från ax till limpa

Har du svårt att komma på en bra marknadsföringsidé kan du få hjälp av Tross för att forma en marknadsföringsstrategi. Ju snabbare du kommer igång, desto bättre för dig som företag. Vad är det du vill kommunicera? Vad vill du att andra ska tänka och associera med ditt företag? Vilka känslor vill du att de ska känna? Allt sådant får du hjälp med, om du vill.

19 sep 2017